Kızlar benim doktorum çatıma doğum için geldiğimde bakacağını söyledi. Daha erken baktığımda tam anlaşılmıyor, gebeler de çatı muayenesinde kendini çok sıkıyor filan dedi ama çoğu kişinin 38. Haftada filan çatı muayenesi olduğunu okuyorum. Sizce doktoruma 38′ de çatı muayenesi yapın diyeyim mi yoksa dediği gibi doğum için gittiğimde mi yapmalı 🤔