Merhaba güzel anneler 38 haftalık olduk pazartesi ikinci sezeryan doğumum var Allah’ın izniyle. Sezeryandan sonra duş olayı nasıl oluyordu ilk gebelikte hiç hatırlamıyorum kıştı birde. Şimdi hergun duş alıyorum havalar çok fena eve gelince duş alabilecek miyim hemen doktor bilgi verir elbette ama merak ettim duş almadan duramam 🥺🥺 hele emzircez bu sıcakta artık ter akar durur her yerimden 😁