Muhtemelen kalkar diyorlar ama yazı gelmedi henüz o yüzden 1 temmuz demişlerdir. 1 temmuz da netleseceek devam ederse eğer izni devam ettirirler etmez ise işe başlatıp caliatirirlar canım. 33 haftalık oldum ben.idari iznim bitti.Calisamaz raporu alıp çalışmamaya devam ediyorum