canan1996 Kızlar 37 haftamda gittim en son doktor 5 güne bi gel dedi şuan 38+1 günlüğüz 1 hafta oldu ve ben pazartesi gidecegim 11 gün olacak o zamanda bi sorun olur mu en son gittiğimde suyu felan gayet iyi idi
Zeynebakman canan1996 Olmaz inşaAllah. Banada 10 günde 1 gel dedi ama bende randevu bulamadım. 20 gün sonra gidicem. Acil bi durum olursa acilden giriş yaparsın. Hareketlerini hissetmezsen falan
Bebeklimm canan1996 beni de beş gibi n sonraya diye Çarşamba çağırmıştı gitmedim Pazartesi gideceğim ozamana doğmazsa ağrılarım var büyük ihtimalle açılma oluyor kendi sancımla doğum olsun istiyorum bu sefer