Lorthavva Muayene oldum sabah. ☺️ Çatı normale çok elverişli değil. Çıkış dar. Buraya kadar gelse Bile buradan sezeryana dönme ihtimali çok yüksek. Risk almayalım ama yine de sen bilirsin. Doğuramazsın demiyorum, ama zorlanırsın, istersen pzt alalım dedi. Benek hala dönmemiş fazlasıyla yukarda, döneceğini düşünmüyorum artık, dedi. Ben de bekleyelim siz dönünce alalım uygunsa dedim. Bekleyelim ben hiç geleceğini sanmıyorum, dedi. Salı kontrole gelicez. O tatildeyken de bir kez nst çekilip yollıycam. 5 temmuzda da sezeryana alacak nasipse. ☺️