Askile Kızlar, 30 haftaligim şuan dün doktora gittim bebeğin kilosu 1.800 dedi haftasına göre biraz fazla deglmi doktorda fazla dedi bi kaç test istedi acaba sekerdenmi dedi şeker testi falan yaptılar şekerim yokmus ama çikolata ve şekerli şeyle çok tuketttigimden olmuş olablir bu kilo dedi baya korkuyorum ya dikkat ediyorum yemege ama dondurmaya dayanamıyorum napcam ya
Ygmr2004 Askile 30.haftada 2030 duk bizde bana da şekerden mi diye testler yapıldı ama hayır hiç bişeyim yok sadece bebeklerimiz biraz iri tek sıkıntı vaktinden biraz önce gelebilir kafana takacağın bişey değil bence ☺️
AyeKantar Askile benim 32 de 1863 🙁 ne yiyorsunuz böyle kilo alıyor bebişler ne yaptıysam kilo aldıramıyorum
KaderGlserinOk Kilosu haftasına göre gayet normal sınırlarda doktor niye fazla demiş ki benim 28.haftamda 1550 gramdı Dr gayet normal dedi şuan 31. Haftam yarın randevum var bakalım kaç olmuş bence sizde kafaya takmayın gayet iyi gidiyorsunuz.
Askile KaderGlserinOk ya yok kafası büyük gobegide büyük gibi biraz kilosu fazla dedi daha iki ayımız var 4 kiloyu bukurmu acaba :)
KaderGlserinOk Askile Beslenme kadar genetik faktörlerde etkili belli olmaz doğumda kaç kilo olacağı şeker tüketiminizden kaynaklıysa Birazcık tutuverin kendinizi😅 kriz geldiğinde meyve yiyin yoğurt üzerine tarçın az bal karıştırın daha iyi olur belki
Askile AyeKantar canim valla pekte iyi besleniyorum diyemem abur çubur yükledim tatlı tarzı oda kilo yapmış heralde pek ette tuketmiyorum sevmiyorum sütü falan ev yoğurdu anca birde aşırı meyve yiyorum ben anlamadım