Kbra97 ya çok geçmiş olsun Rabbım sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin evet bel ağrısı Kasık ağrısı doğum belirtisiymis sidetlenir ise ve sık sık gelen ağrıların olursa hastaneye git cnm her an gelebiliyorlar supriz yapıp su ve nişan bazen erken bazen dogum dan 1 saat önce de gelebiliyor dediğin gibi benim de popum çok ağrıyor ama şu şekil sırt üstü uzandığım da bütün baskı popuda oluyor kırılıyor gibi oluyor kibirdiyamiyorum iki tarafa da eşim beni düz bi şekilde aya kaldırıyor anca o şekil kalkıyom bide benim topuklarım çok ağrıyor akşam 9 da başlıyor sabaha kadr yürüyemiyorum seke seke yada emekliyerek wc ye fln gidip geliyom sizde böyle bsy oldu mu