inva 16.haftamdayim, genel olarak cildim cok kuru oldugu icin hayatimda hep yağ ve krem var 😊 biooil kullaniyordum, gebelik olunca biooil naturale başladım. Doktorum içeriği temiz her ürün kullanilabilir, cok paralar vermeye gerek yok dedi. Hindistan cevizi yagi, badem yagi, zeytinyagi da secenekler arasinda; illa mustela, liearac ya da burts bee olmasına gerek yok dedi. Diger arkadaslarin da yazdigi gibi yaglar tek basina mucize degil, genetik durum, spor ve su da cok önemli.Umarım herkes hasarsız ya da en az hasarsız atlatır 😇