Sumeyye27 buna örnek benim😍 asla 0 üzerine çıkmazdı gittim 1.7 dedi ve dedin hamileyim herkez dedi yok saçmalama falan ama insan vücudunu tanır koku hassaslaştom bulantım oldu dedim hamileyim doktor yok dedi ama elhamdulillah hamileymişim geç döllenme olmuş bu zamana kadar 1 kez 0 üzerme çıkmıştı oda ilaç kullanırken ama onun harici hep düşüktü 1.7 bile bana şüphe oldu senin içinde en hayırlısı olsun kuzum♥️