Nazlimusali1 Selam kızlar❤️ 13+3 haftalik hamileyim) şimdiden cinsiyyet söylediler kız dediler sizce hayal kırıklığına uğrarmıyım? Kaç haftasında doğru söyleniliyo? Kız en büyük hayalım çünkü🙏
Deletedmom54555 Ay bende 13+3 haftalık hamileyim 😍 cumartesi ikili tarama testimiz var öğreniriz bizde inşallah 😍 doktorunuz kesin kız vs bişey demedi mi ?
Nazlimusali1 Deletedmom54555 doktorum bana süpriz yaptı) kağıda yazdı ve evde açmamı istedi) kız yazmış) ve 13 haftasnda artk belli oluyomuş) inşAllah seninkide istediğn gibi ve sağlıklı olur❤️
Lavantakokusu Ay bende 13+3 deyim. Erkek tahmini yaptı ikili testte ama kesin birşey için birkaç hafta daha bekleyelim dedi. Değişebilirmiş