Sulebebek Haftamda hiç sancısız planlanan günde suni sancı ile normal doğuma hazırlanırken saatler sonra açılmam 4 cm bulmadı nişanım geldi suyum gelmedi patlattılar. Bebek dışkısını yutmuş sezeryana mecbur kaldık. Hamileliğimi planladığımdan beri tek doktora gittim her zaman fikrimi sordu benimle içten ilgilendi. Yarım saatin içinde sezeryana karar verdik ameliyatı oldum toplam 40 dk içinde doğum yapmış odamda bebeğimi kucağıma alıp emzirmiştim. Bugün bebeğimle ikinci günüm.
1255 Genel mi oldunuz belden uyusmalimi bende ilk bebegimi genel sezeryan oldum ikinciye hamileyim bunu belden istiyorum ama kararsizim cok
Sulebebek 1255 belden uyuşturdular genele gerek yok bence. Bilinciniz hep açık oluyor ben ameliyattan sonra bebeğimi kucağıma aldım hemen odaya geçince getirdiler sütümde geldi emzirdim
Sulebebek mummy_ hayır belden aşağı sadece uyuşturdular. Anında uyuştu göğsümden aşağısı bi sıcaklık hissediyorsun. Ben neşterin soğukluğunu hissedeceğimi düşünürken bebeği çıkarmışlar bile