Burcubd benim durumum kötüydü maalesef de kötü bitti ama hastane iyiydi. ben hastaneden memnun kaldım doğumhanedekiler çok ilgiliydi, merhametliydi, tatlı dilliydi. Ben Siirt’ten acil sevk edildim. Sevk eden doktorun tanıdığı olduğu için Mehtap hanım ilgilendi. Çok hanımefendi bi kadındı bizimle de çok ilgilendi ama tandık olduğu için mi bilmiyorum. Kontrolleri nasıldır bilemiyorum biz bi hafta birlikteydik sadece. Benim durumum riskli olduğu için bi kaç doktor şehir dışından arayıp istişare ediyorlardı. Sezaryende hiç zorluk çekmedim Siirt’te bi doktora kontrole gittiğimde ameliyatın güzel yapılmış dedi. Bi kaç gün hareket sıkıntısı çektim ama çok normalmiş. Onun dışında servis odaları çok güzel ve temizdi. VIP odada kaldım Kendimi otel odasında hissettim.