deletedmom211 Kızlar 48 gün oldu doğum yapalı ve bebeğini çok düzenli emziriyorum fazla bi ona rağmen dun adet oldum emziren annelerin adeti geçıkır diyorlar ama ben doğum yapalı 48 gün oldu dun adet oldum sizce normal mi benim gibi bunu yaşayan varmı emzirmem sık ve düzenli şimdiden teşekkürler
Sefaat deletedmom211 canim herkesin bunyesi bir degil dedigin gibi kimi 3 5 ay olmuyor ama bende 40 im ciktan 21 gun sonra oldum ayni eski adet duzenim devam ediyor
Mir deletedmom211 40 ın dolmuş artık olman normal kimisi süt koruyor dedikleri yıl sürüyor kimi düzeni devam ediyor normal
Edbanne deletedmom211 Ben 10. Ayda adet olmuştum. Ama süt korur gibi bir yanılgıya düşmemek lazım, o durumda bile korunduk. Bir arkadaşım 40. Günde adet olmuştu. Bünyeye göre değişiyor.
deletedmom211 Sefaat Mir çok teşekkür ederim için rahatladı ya düzenli emziriyorum dedim madem öle ben niye adet oldum acaba korktum bi an valla