32.haftadayım canım yaklaşık 27.haftamdan beri vardır aynı şeyi bende yaşıyorum ama hiç endişe etmedim normal gibi gördüm hatta doktora bile sorma gereğinde bulunmadım korkmalı mıyım bilmiyorum da ,ama muayenelerde hiçbir sıkıntı yoktu,sorsam belki enfeksiyon der …