Bett_blog Gebelikte kan şekeri yüksek çıkanlar var mı ne gibi sorunlar yaşadınız/ yaşamadınız nasıl kan şekerinizi düşürdünüz 4gün sonra randevum var dahiliyeye yönlendirdi dr bebek için ne gibi sıkıntı olur sizce🤷🏻♀️🥺
merveklyc Bett_blog Şeker yüklemesi mi yaptırdın canım benim yüklemede sınırda çıktı önlem amaçlı diyet yapıyorum kaç haftadır düştü şükür
Bett_blog merveklyc hayır yaptırmadım doktorum geçen ay 27haftalıkken aç karnına tahlil yapmamı istedi şekerine bakalım dedi iyidi 32.haftamda yine yaptım yüksek çıktığını dahiliyeye gitmemi söyledi🤷🏻♀️ İnşAllah düşer
merveklyc Bett_blog Kaç çıktı? Muhtemelen diyet verir bunun yanında yürüyüş yapmak hareket etmek de şekeri çok güzel düşürüyor yediklerine dikkat edersen bişey olmaz 🌸