BRUTAL-BETTY Kızlar Yeni doğan için sizce 1numara mı 2 numara mı kullananlar tavsiye verirse çok sevinirim🥰
GLshkrasln BRUTAL-BETTY bir numarası çok minik canım bende iki numarasını aldım sleepy nin bir numarayı on gün bile zor kullanirsin ve çok sıkar bizzat baktım çünkü hatta iki bile kucik bana göre bazı bezler öyle oluyor
SIL1 BRUTAL-BETTY kesinlikle 2 numara al ben 2 aldım biri de aldım açıp baktım ve araların da çok çok az bi fark var 2 daha iyi bir duruyo pişman oldum çünkü kalıpları dar her zaman bir üstünü Alman gerekıyor
Suleasyaa 42 li bir paket 1 numarasını aldım. Ancak 6-7 gün kullanırsın dedikleri için.zaten cok sık bez degisriliyormus. Sonrasında eğer bebekte bezi sever ise herhangi bir problem olma ise bebeğin kilosuna göre üst bedenler ile devam edecem