Eylul_naz09 00:00 da 38.cı haftaya gırdık şükür buton geldı 😂 herkeste nıye farklı zamanlarda geldı acaba 🙄
Eylul_naz09 Esmer_ doğum yaklasınca bebeğim kısmının asagısında bebıs dogdu butonu cıkıyo dogunca oraya basılıyo 😂
Atesbeyinannesi Zeynep_Aksa güncellemeyle alakalı bende de çıkmamıştı play store girdim güncelleme gözüküyordu güncelledim geldi 🤗
Eylul_naz09 Masalannesii yaaa 🤗 guncelleme kaynaklı dıye dusunmustum erken gelenlerı duyunca ama bı guncelleme gelmedı bana kndılıgınden cıktı dırek
DeryaKarakus Eylul_naz09 ben 34+3 haftalık hamileyim bende de çıktı buton 😀 erken doğum riskim var program da hissetti galiba bunu
Eylul_naz09 DeryaKarakus kız bende de vardı erken dogum rıskı 31 haftadan berı 😀anlamıs erken doguramıcamı demekkı🤣