elcn4139 valla canım tek başına daha da bi kolay inanki senin kurallarına alışıyor bebek seni daha çok benimsiyor şuan memeyi bırakmaması çok normal anne kuzusu daha yavrum ben ilk bebeğimle ten teması çok yapardım herkes çekilir evine çıkar üstünü emsin senin sıcaklığını hissetsin gazı vardir masaj yaparsın her ağızdan bir ses çıkmaz en güzeli ben hep arastira arastira bebeğime bakmistim şimdi ikinci geliyor gelirse kaynanam gelir o da benimle yatacak hali yok bir gelir iki gelir sonra yine yalnızsın bu yüzden bu psikolojiden bir an önce kurtulmaya bak derim yoksa asla başaramazsın kuzum😘😘