Ben 9haftalık oldum gebeliği fark ettiğim 4.haftadan beri sürekli regl ağrısı çekiyorum kanamam mı var diye kontrol ediyorum,doktorum özellikle ilk gebeliklerde ilk zamanlarda çok normal olduğunu söyledi. Ama dayanamayacak boyuta vs gelirse doktorunuza danışın tabiki