Ezgiturker7 canım progestan ya da enfeksiyon için fitil kullanıyorsan o olabilir ben enfeksiyon için fitil kullanıyorum iç çamaşırımı ıslatıyor ilk gördüğümde suyum geldi diye ağlayarak doktora gitmiştim ilaç erimiş o dedi doktor. Ama yine de bi doktoruna gözük sor amniyon sıvısı mı yoksa akıntı mı baksın, geçmiş olsun