Simalgul_ ben 12 de ani kanama yaşadım. Benimki plesantanın yer değiştirmesinden kaynaklıymış. Çok korkmuştum. Ama kalp atışları iyiydi. Bende bol istirahat ettim sizde dikkat edin ilaç ve enjeksiyon vermiştir zaten. Çoğunun böyle oluyormuş korkmayın bebeğinizde iyiyse inşallah sağlıkla büyütürsünüz. Biz 30+6 olduk bile ☺️🌸