Masalannesii ylz12 yani haftana göre normal canım 24.haftadan sonra düzene girer bebişin hareketleri🌸
Lavininannesi1 ylz12 ilk gebeliğinse normaldir canm bende o şekildeydim içini ferah tut zaman geçtikçe daha net hissedeceksindir,sağlıkla kucağına alırsın inşallah🙏🥰
Nazlican1994 ylz12 normal canım 21. Haftada bende hissetmiyor gibiydim şimdi 26+2′ yiz tekmelerinden dolayı gece uyutmuyor ilerde hissedeceksin sende 😍🥰
aycanerbas ylz12 canım ben 23 de anca hissedebildim daha çok küçük zaman ilerledikçe daha kuvvetli hissedeceksin 27. Haftamda hareketlerde azalma yaşayınca çok korkmuştum gönlünü ferah tut Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😊
ylz12 Lavininannesi1 evet ilk arada hissediyorum ama nadiren aklıma takılıyor bende merak ediyorum 🤷🤷🤷