19912021 Selamün aleyküm hayırlı geceler 33 haftalık hamileyim kizlar dişim ağrıyor sızlıyor sıcak soğuk üzerinde ne yesem hatta hava girerken bile sızlıyor muhtemelen çürük var kanal tedavisi yada dolgu yapılmalı yaptıran oldu mu zarari var mı hamileyken
Kbr11 Trimester döneminde daha çok öneriliyor diş tedavisi ben 18 hastalıkken diş çektirdim ama şuan ki sizin haftanızda işlem yapılır mı bunu kadın doğum doktorunuzla görüşmeniz lazım uygun görürse size kağıt veriyor dişçiye vermek için işlem öyle yaptırıyorsunuz