Halimeege Bugün ikili taramam da bebeğimin kız olacağını söyledi doktorum 12+4 haftalık gebeyim yüzde 90 dedi bacak arasına iyice baktı sizce değişme ihtimali varmı. Herkese söyledim. Cunki 2 oğlum vardı kız olduğunu duyunca böyle bişey yaşayan varmı
Sisi Halimeege hayırlı olsun çok heveslenmeyin bence benimde kzıım var 13 haftalık erkek dediler ama şimdi 36 haftalığız kızım olcak kesinleşti:) Allah gönlünüze göre versin inşallah
Sisi Halimeege inşallah değişmez tabii hayırlısı ile ama inanın ben de çok sevindim bi kIZım var bide oğlum olcak diye ama kız dedler sonra :)
Sevcan34 Halimeege korkma cnm benim de ikili taramamda 13 hftam da net bi şekilde kız dedi bende çok korktum değişir diye hayır değişmez net kız dedi 29 haftadayım hala kız 🤲🏻🙈
Halimeege Pestil ikinizin de erkek denmiş önce kordonu pipi sanmislar anlaşılan ama kız olupra erkege dönen yokmu acaba
Denizayaz Halimeege bana 13. Haftada kız dedi cinsiyet partisi bile yaptık 16da pipisini göstermişti ilk gebeligimde 😄
Pestil Halimeege benim bi arkadaşıma kız denildi 6. Ayında erkek olduğunu öğrendi herşeyini almıştı sonra değiştirmek zorunda kaldı
Kykcirem Haftamda erkek tahmin edildi. 16. Haftamda bacak arasından kordon geçiyordu tam belirleyemedi doktorum Haftamda kesin erkek olduğunu gördük😇👶🧚♂️
poyrazinannesi3547 Bende 12 +6 haftalık olunca gtcem 2li test için umarım bende öğrenirim ve değişmez 😊Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Ceylanarsln Halimeege benim de ikili taramadan 3 gun once belli oldu 12+2′de kız dediler suan 21 haftadayiz ve hala kız merak etmeyin bacak arasina baktiysa kizdir
Gulmom Halimeege bana da 12 de kız dedi 16 da tam tersi söyleyebilirim dedi bizde hic emin olamadık hep merak ettik . Sonra 18 de gittik kızmıs bebeğim 💓 detaylı ultrason da netlesir dedi ama bacak arası bomboş doktorda kız diye yazdı sisteme kız yani bebişkomm
Semiaaa 1 tane kizim var 2. Hamileyim bugun 2li tarama testi verdik bağdaş kurup oturmus cikolata yeyip tekrar baktik yine zorla bakti kiz dedi degisir mi bilmiyorum ama kizim erkek kardes istiyodu cok uzuldu o uzulunce bende uzuldum sizce degisir mi
727900 Bana 12 haftada kız dedi hatta bacak arasını ben dahi gördüm boştu doktor değişebilir dedi 16 haftada gittim erkekmiş 🤣şuan 37+3
Ada_cn Halimeege bende ikili taramada öğrenmiştim canım doktor birden kızın olacak dediğinde şok oldum hatta hiç cinsiyet ile ilgili birşey beklemiyordum o haftalarda çünkü sonuç olarak şuan 1,5 yaşında kızım var 🙏🏻🥰