Iyi akşamlar hanımlar 😍
Biz bugün kontrole gittik 36+3 olarak doktorumuz herşeyine çok güzel dedi 😍 Lakin kafama takılan bisey var, ultrason da bakarken açılman yok dedi. Öyle bakilabiliyor muydu ya? Başına gelen varmı acaba ? Ben açılma varmı diye alttan bakılıyor diyebiliyordum 🤦♀️