Masalannesii muhakkak doktoruna gözük canım bende 34 haftamda bu baskı sebebiyle acile gittim açılma ve sancım vardı 4 5 gün sonra doğum yaptım 34+6 da sen doktoruna gözük muayenen yapılsın için rahat etsin 😊
vaktinde sağlıkla kucağına almak nasip olsun inşallah 🌸😊😊