Doktordan geldim hcg 2960 olmuş çok şükür. Doktor ultrasonda da baktı keseyi gördü şimdilik bir sıkıntı görünmüyor herşey yolunda ama birşey söylemek için çok erken. 15 gün sonra tekrar gel bebek oluşmuş mu die bakalım dedi. Haber vermemi isteyen ablalarım vardı ☺️