Ozlm35 ben 36.6 da doğum yaptım o gece 3-4 devlet gezdim normal doğumdu ben 10 saat sancı cektim o yüzden yarım saat kala sezeryan istedim özelde oldum ama devlet suni sancıya zorlamadı asla ben dedim hatta sunimi vericeksiniz diye gerek görmedi sancım yeterince şiddetli olduğundan normali bekledi tabi iyi doktora denk gelirsen insallah