Mrs_Tugce Kızlar 4,5 aylık hamileyim saç boyama konusunda ne düşünüyorsunuz bunaydan sonra boyatanlar varsa yazabilir mi☹️ Her seferinde doktoruma sorucam diyorum aklımdan gidiyor🙈 ama böylede gezmek istemiyorum boyayan varda da hangi doğal markayla boyadılar yazabilirmisiniz eczanede pyho boyayı önerenler var blog sayfalarında sizlerden de fikir almak istedim🙏🏻❤️
goncasln Mrs_Tugce daha dün boyadım 🤗 içinde oriel olmayan istediğin boyayla boyayabilirsin dedi saçlarım sarıydı mecburen kahveye döndüm😊 27 haftalığım yeni izin verdi ama
Sezen07 Bana doktorum ne olursa olsun doğuma kadar boyamiycaksin dedi ama boyayan var belli bir ayı geçtikten sonra eczacinizin dediği boyayla boyayabilirsiniz tabi bence önce doktora bir sorun 💞💆♀️🌹