sumeyyearas Ben de 10+2 ama bu soru için çok erken yani. Gene de bebeği hissediyo musunuz solda ise erkek derler sağda ise kız derler Ayaklar Yanıyorsa kız derler üşüyorsa erkek Yediklerinden de tahmin yapıyorlar bilemedim
Reyyankus sumeyyearas sağı solu bilmem ama ayaklar yalan bence oğlumda da yanıyordum gece yıkayıp yatıyordum ayaklarımı bu seferde öyleyim.☺️ Ama cinsiyet belli değil henüz 14+3 deyiz