D-B25 34 haftalık gebeyim ve şişkinliğim merhaba çok fazla ne yapmam lazım sizlerde de böyle birsey yaşadınız mı çok ağrılarım oluyor
BusraUras D-B25 bende 37+6 dayım. Benim ayaklarım 34den sonra şişmeye başladı ve üzerinde durunca aşırı ağrı yapıyor. Otururken ayaklarımı aşağı salmıyorum. Uzatıyorum altına minder koyuyorum. Kan akışı dağlansın diye o zaman rahatlıyorum.