Buket375 6 haftalık iken lekelenme yasadim o günden beri kullanıyorum suan 14 haftalık. 9 ay boyunca kullanıcam gibi duruyor rahim kalp şeklinde olduğu için doktor riske atmak istemiyor. İlacı 2 defa aliyorum günde fitil olarak. Aldıktan sonra yatıyorum ama gun icinde eger cok yürür yada hareket edersem geri geliyor ki bu çok normal vücut ihtiyacı kadarını aliyor. 10 dk da eriyen bi ilaç zaten kalan tortular normal.