BorasMom Merhaba kızlar ben 26 haftalık hamileyim çevremde bir kaç arkadaşım bana 20.haftadan sonra başladık dediler ama doktorum bana böyle bir bilgi vermedi sizler kaçıncı hafta başladınız ?
Yasemin_35 BorasMom 12.haftada yazdı ama bulantın geçince başla dedi. Bulantım 13-14. Haftalarda azaldı, ben de anca öyle başladım
BorasMom Anladım teşekkürler 😌 ben doktoruma sorayım o zaman arkadaşlardan duymasam bir bilgim yoktu ilk gebeliğim şuan sadece FOLANDA isimli vitamin kullanıyorum içeriğinde her şey var omega 3 çinko iyot vs. Ama extra demir ilacı vermedi
Huzurmelegim_28 BorasMom ben 8den sonra başladımm ve hiç bırakmadan devam ediyorum sağlık ocağının verdiğine bide decavit kullanıyorumm artık başla sende ilerleyen zamanda sorun yaşama kanın düşük çıkmasın
Symazturk BorasMom değerlerim yüksekti 21 de başladım sanırım şuan 30 dayım net hatırlayamadım o yüzden . Ben aile hekimine tetanoz alışına gidince kendim sordum kullanmam lazım mı diye öyle verdi kadın doğumcu verdi kullanıyorum zannettiği için söylememişti galiba doktorunuza sorun siz de mutlaka