Babyloveee Kızlar merhaba, doğum parasını toplu talep edebiliyor muyuz yoksa ay ay mı yatmak zorunda? Bilgisi olan yardımcı olabilir mi acaba
07-02-2019 Babyloveee muhasebecıınız raporunuzu nasıl onaylarsa cogu yer 2 sekılde onaylı 2 parca yatıyor zaten ay ay yapan yerler nadir oluyor
Menekseyorulmaz 07-02-2019 merhaba 🤗 nadir değil bu tamamen çalışanın nasıl almak istediğine bağlı bende muhasebeciyim isterse aylık onaylanır o rapor isterse 2 aylık isterse toplu şekilde sadece nasıl almak istediğini muhasebecisine bildirmesi gerekiyor 🌺😌
07-02-2019 Menekseyorulmaz bende muhasebecıyım bıze hıc Bı calısanım gelip tercih belırtmedı 2 rapor seklınde onayladım hep ben sımdıye kadar o yuzden muhasebecıısının calısma sekline baglı gidip sölerse o sekilde yapar 😊
Menekseyorulmaz 07-02-2019 bilmedikleri içindir çalışanıniz bildirdiği zaman yapmak zorundasınız bu şirket prensibi değildir çalışanın tercihidir 🌼