Arkadaşlar merhaba ben en son 25 Şubatta regli oldum ( başlangıç)
Normalde bugün 17 hafta olduğumu düşünüyorum. Geçen ay ki kontrolumde doktorla aynı gittigimizi düşünmüştüm. Bugün 17+6 hafta dedi doktor. Ama ileriden gidiyo diye bı sorun söylemedi sizce neyin nesidir ?