27+2 hamileyim. Sürekli kafamda felaket senaryoları yazıyorum. Ya bebeğime bir şey olursa diye kafayı yemek üzereyim. 1 saat hareketini hissetmesem telaşlanıyorum. Yeni korkum biraz saçma gelebilir belki lütfen gülmeyin 🙈 tuvalette ıkınırken birden doğum olursa ve bebeğim tuvalete düşerse diye korkuyorum. Aslında fazla ıkınmıyorum 1-2 kez ama o anlarda ki korkum yetiyor. Tuvalete gitmeye korkar oldum resmen. Böyle bir şeyin olma ihtimali var mı diye Google a baktım. Yoksa da en azından hafifler belki endişem dedim ama, Direkt böyle bir haber çıktı karşıma. Şimdi daha beter korkuyorum. Eşime söyledim güldü. Sanırım beni anlayan birilerine ihtiyacım var 🙄 Lütfen yargılamayın ☺️