Melekd Kızlar merhaba bugün tam 19 olduk. Bugün bebeğide hissettim çok değişik ama çokta güzel bi his. Sizler nasılsınız nasıl gidiyor cinsiyetler bellimi
dkbyk Melekd bizde 19+2 yizz oğluşum olcak inşallah bende 16. Haftadan snra hissetmeye basladim yani minik minik zaman ilerledikce tabi daha sert hissetcez o malum☺️😁
Melekd dkbyk bana da geçen ay yüzde doksan kız dedi. Bi hafta sonra gidicem kesinleşir heralde artık. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım