Ozbekfamily Hamilelıkte göğüslerinize leke düştü mü lekenle oldu mu 😬 her ıkısıne bırden bırde gobegıme . Bırde bu cınsıyet ıle mı alakalı. Benım kızım olacak ♥️
Purpura26 Ozbekfamily Bende göbeğimde de olmadı göğsümde de bişi yok. Oğlum olcak 35. Haftamdayım. Cinsiyetle alakası varmı bilmiyorum
Ozbekfamily Portakalgeliyor hani kız çocuklarına hamıle olunca genelde yüzde çil tarzı lekelenme oluyor ya 😅 aynı öğle göğüslerimde var gobegımde de assagıdan yukarıya
mrveknblt Ozbekfamily göğsümde değilde göbek deliğimden aşağıya doğru bir kahverengi silik çizgi oluştu şu an biraz daha netleşmiş ve göbek deliğimin üzerine göğüslerime doğru uzanıyor😥 hiç hoş gözükmüyor umarım doğumdan sonra geçer
YrtswnArkn mrveknblt ben ikinci bebegime hamileyim ilk hamileliğimde gobegimde kahverengimsi çizgi vardı ama doğumdan sonra zamanla geçiyor 😊
02112017 mrveknblt Merhaba linea nigra adı verilen bir çizik o hamilelik döneminde olur östrojen hormonunuzdan kaynaklı ama doğumdan sonra 2 3 ay içinde kendiliğinden geçer stres yapmayın geçmiş olsun😊
Btllef Evet göğüste leke bende de oldu neden oluyor acaba bebeğimin cinsiyeti erkek alakası olduğunu sanmıyorum ama😕 inş doğumdan sonra geçer..
mrveknblt Ozbekfamily ay hadi inşallah ya valla gözümün içinde bile leke çıktı şaka gibi ama gerçek 🤦🏻♀️
mrveknblt YrtswnArkn Allah kucağınıza almayı nasip etsin, inşallah geçer bir çok kişi geçiyor diyor göğüs uçlarının rengi, göbek çizgisi vs yaşayanlar daha iyi biliyor tabi ki biz de tecrübe etcez inşallah 🤷🏻♀️😊🌸
mrveknblt Ozbekfamily erkek. Ama ben cinsiyetle alakalı olduğunu düşünmüyorum arkadaşım daha yeni kız bebeği doğdu beyaz tenli kendisi göbeğinde boydan boya kahverengi çizgi vardı şu an nasıl bilmiyorum 🤷🏻♀️
Kumral5 Benimde sol gogsumun ustunde kirmizilik oldu hamilelihimin basindan beri var dohumdan sonra gecer diye düşünüyorum
YrtswnArkn mrveknblt İnseAllah canım sağlıcakla kucağına alırsın 🥰 aynen kaçıncı haftada başlamıştı hatırlamıyorum ama