shdshntrk tabii ki genetik. Benim annem hiçbir şey sürmemiş hiç çatlağı yok. Bebe yağının emilimini her cilt sağlayamıyormuş, benim doktorum tavsiye etmedi. Bi de kakao yağı kıllanma yapar dedi ama ben hep kullandım, şimdi de elime geçtikçe sürüyorum artık kısmet 😂😂