Yasemincelebi Kızlar 12. Haftadayım. Kaçıncı haftada çatlak kremi kullanmaya basladınız bide markası neydi? 🤗
Bsrssmn En iyisi hindistan cevizi yağı🙂 ben doktoruma söyledim kullandığını çok iyi yapiyosun dedi bende gayet memnunum
Seyma53 Bende bio oil ve aktardan aldığım çatlak yağını kullanıyorum biçok Bitkisel yağı birleştirmişler hamileler için çatlak spreyi diye satılıyo gayet nemlendiriyo memnunum 👍