momiesbaby 38+6yım bugün akşam 9 gibi yoğun bir şekilde nişanım geldi. Sancılarım da var düzensiz umarım bekletmeden gelir. Tecrübesi olan anneler nişandan ne kadar sonra gelir acaba çok heyecanlıyım 😊
Bett_blog momiesbaby tecrübem yok ilk gebeliğim 32+2 deyiz sağlıklı güzel doğumlar inşAllah kuzum darısı bize bir avazda kurtul inşAllah sağlıkla gelsin kuzumuz🤲🏻🐣😍
Gmz41 momiesbaby Benim nişanım cumartesi günü geldi 2 cm de açılmam vardı ama sancılarım çok düzensiz bir geliyor bir gidiyor doğacak gibi değil hiç nerdeyse bir hafta oldu hala bekliyorum 🤦🏻 Ama tabi ben 36+3 um daha sizin haftanız daha ileride sizin doğum daha hızlı ilerleyebilir
2-prensesannesiii momiesbaby bende 38.1 di geldiğinde akşam 5 gibi geldi 8 buçukta hasteneye gittim 3 cm açılma olmus ama benim hiç sancım yoktu doktor yinede yatış yaptı gece 3.45te kendi sancimla dogdu
momiesbaby 2-prensesannesiii ya sancı düzenli olmadan ya da su gelmeden gitmeyi düşünmüyordum hastaneye gitmek mi lazım acaba. Bugüne kadar 1 cmdi benim de açıklığım sancım var ama adet sancısı gibi şuan
2-prensesannesiii momiesbaby bence gidin her ihtimale karşı çünkü kan geliyor sonuçta ben onun için gitmiştim hiç sancım da yoktu ama 2. Dogumum olacagi için doktor hızlı olabilir diye yatis verdi iyi ki de vermiş.
2-prensesannesiii Rabis01 gerçekten orasını bilmiyorum ama ben evdeyken sıcak suya oturdum hareket falan yaptım hurma yedim o mu erkiledi bilmem