Deniz678 zamanında benim saçlarda yanmıştı boyadan. Saman gibi olunca kestirdim kuaför sagolsun oglana çevirmişti beni. Gittim aktardan hint yağı susam yagi tatlı badem yağı ceviz yağı aldım azcık ısıtıp zeytinyagiyla karıştırdım her banyodan önce masaj yaparak sürüp yarim saat bekletip duş aldım. Hindistan cevizi yağını da ayriyeten uyguladım bi de sinameki otunun suyunu sürüp bekletirdim ara ara. Öyle oyle yaniklardan da kurtuldum saçlarımda uzadı belime kadar ama benim saçlar zaten genetik olarak yavaş uzuyordu. Iki senede anca topladı belime kadar geldi şükür.