Melissargun bahsettiğiniz doktor Bülent Demir ise çok şaşırdim, özel hastanede tüp bebekle gebe kaldım ,idrar testi için 400 lira isteyince devlete gidip yapayım dedim gitmez olaydım ,Bülent diye bir doktor muayene etti beni ,ben sadece test yapmak istiyorum dedim yok ultrasonda bakacam bebeğe dedi ,iyi dedim , gerizekalı baktı bu bebek düşer hiç heveslenme dedi ,6 haftalık hamileyim o zaman ,nasıl yani dedim nasıli yok rahmin aşağısında dedi düşer bu . Benim kanamam yok dedim ozaman önlem alalim dedim seni mumlayasakta fayda etmez dedi ,kalp sesini bile dinlemedi , sonra ağlaya ağlaya öözel gittim doktor nkalp atışını dinletti gayet sağlıklı korkma dedi ve şu an çok şükür 20. Haftamdayim ve her şeyim temiz çıktı ,o doktoru ben şikayet ettim Allah belasını versin hep korkuyla geçti haftalarım