halaycibasi Arkadaşlar yarın idrar tahlili vericem sağlık ocağında enfeksiyon vs var mı diye?Şartları nedir ilk idrar mı olmalı yada aç karnına mı olmalı? Yardımcı olursanız sevinirim.
Emosss35 halaycibasi yemek yeme suyuda cok icme ozaman daha net cikiyo aksam verdigim israrda enfeksiyon cikmiyodu sabah ac karnina cok su icmeden verdigim testte cikti