Zeliiiss Kizlar 32+4 haftalık hamileyim sürekli ishal oluyorum bir haftadır öyle ishal yapacak şeyler de tuketmiyorum çoğu yerde doğumun yaklaştığı yazıyor açıkçası erken olduğu için korkuyorum varmı benle aynı haftalarda bunları yaşayanlar
turkankrbyk Zeliiiss yani bende de oluyor da ara ara ben kullandığım ilaca bağlıyorum hep kalsiyum magnezyum kullanıyorum onlar yapıyor diye düşünüyorum
BelisinAnnesi Zeliiiss normal canım bu haftada ama 4,5 günden fazla sürerse git doktora. Şuan 34+5 im bende tam 10 gün ara ara olan bir ishalim oldu kendiliğinden geçti sonra
Haticeerez Zeliiiss günlerimiz bire bir aynı bizde 32+4üz çok fazla sıvı tüketimi ve sıcakta etkilermiş
_Eylll1 Zeliiiss 33+3 üm bnde de 32 haftada başladı ishal ve devam ediyor,ağrısı fazla olmuyor ama acaba sebebi nedir bilmiyorum ben magnezyuma bağlıyordum ama burda bekliyim belki bilen birisi çıkar 😊
Kilic_oya Biz de 32 haftalığız aynısı bende de var 3 gündür ama ağrı sancı sızı hiç birşey hissetmiyorum normal mi onu da bilmiyorum 🥰
Haticeergunn Benimde öyleydi. Normal yani Smdi 34+5 olucaz 12 den sonra. Bazen kabız bazen İshal oluyrm Bunlar doğum belirtileri doğru. Yani doğuma yaklaşıyoz. Bunu haber veriyor sanrm vücudumuz