Esraali bacım şöyle düşün içinde mideni yukarı ittiren bir bebiş var bişeyler yiyerek sadece daha kötü yaparsın, çok az ve aralıklı yemeni tavsiye ederim. Midenin şeklini düşün kapakçığa yaklaştı, sıkıştı, hareketi değişti doğal olarak reflü olacak azcık sabır ve doğru teknikle geçer inşallah 🙏