Kızlar Allah nasip ederse yarın oğluma kavusuyorum şimdiye kadar normal bekliyorduk ama tansiyonum ve şekerim düşmüyor bebekte iri bir bebek suniyle deneyelim istersen dedi doktorum bebeğimi riske atmak istemedim belkıde cesaretm yoktu çünkü ilk gebelik bebek 4 kilo diyor doktor . 300 gram yanilmada olabilir diyor ama şimdiye kadar çevremdeki herkesn bebeği ultrason da soylenenden büyük 🙈 inşallah güzel ve ağrısız geçiririm dua edinn neolur