Ben 11 haftalık iken istanbul-Ankara ve Ankara-kayseri arasını araba ile gittim. Sorunsuz bitti ama çok yorucu oldu benim için. Karnım sertleşti, arada kramp girdi. Yolculuktan sonra 1 gün yattım neredeyse. Bol bol mola vermek ve yürüyüş yapmayı deneyin. Umarım sizinki daha rahat geçer.