BanuYlmaz 35 haftalık ikizlerimi yarın doğurcsm dua edin kızlar kiloları 2700 ve 2550 küvözde kalırlar mı sizce çok korkuyorum? 😔
Mrvbdk BanuYlmaz durumlarına bakarak karar verir doktor . Rabbm sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin. Neden erken alıyorlar peki
Eliffff BanuYlmaz canım bence almazlar.kiloları ikiz olmalarına rağmen iyi😊 benim yarın 35 hafta olacak ve dün kontrole gittiğimde 2250 kiloydu.biraz minik olcak bebeğimiz dedi doktor ama tehlikeli yada sakıncalı değil dedi.
Damla________ BanuYlmaz sağlıkla al insallah . Ben 2.685 le doğurdum herhangi ihtimale karşı kuvezi olan bir hastane tercih et demişti doktor kilosu dusuk diye ama çok şükür sorun çıkmadı şimdi 7. Ayındayız
BanuYlmaz Mrvbdk birinin suyu azalmış kiloları da iyi alalım dedi doktorum bende kabul ettim artık taşıyamıyordum zaten
Mrvbdk BanuYlmaz kg iyi dediyse solunum skıntısı olmazsa almazlar dye düşünüyrm. Siz dua edin ve sakin girin yeter
buse_yildiz24 Allah sağlıklı doğumlar versin , hayırlısıyla alın kucağınıza yavrularınızı inşallah 🙏🙏