Arkadaşlar , yine ben ve yine sorular. 😣 dun çektirdiğim hsg filminde sağ tarafa ilaç gitmedi ve ikinci hamlede açıldı sağ tüp… şans var mı yeniden kapanmasına? İki kez çok acıdı ve çok akıntım oldu hala devam ediyor. Deli deli sorular var kafamda ya kapandıysa yine diye.